perjantai 20. kesäkuuta 2014


Sitä minä sinulle toivon,
että sinulla on joku,
joka katsoo kanssasi eteenpäin.

Joku joka kuulee erityiset sanasi,
joku joka sanoo sinulle katseella,
teoilla sanoilla ja ajatuksin,
että olet suurenmoinen ihminen.

Sitä minä sinulle toivon,
että sinulla on joku,
joka koskettaa sydäntäsi
niin, että henkeäsi haukot.

Että on joku, joka hipaisee sieluasi
niin, että tiedät olevasi rakkaista rakkain,
ja tunnet olevasi ainutlaatuinen,
tärkeä ja uniikki sellaisena kuin olet.

Sitä minä sinulle toivon,
että sinulla on joku,
joka herättää uinuvat tunteesi,
liikuttaa maata jalkojesi alla,
niin, että näet myös ympärillesi.

Että sinulla on joku,
joka saa sinut hymyilemään,
rakastamaan ja jakamaan
omasta yltäkylläisyydestäsi.

Sitä minä sinulle toivon, että on joku
joka pitää sinusta huolen,
ja saa sinut kurottautumaan
taivasta kohti, ojentamaan kätesi,
Hänelle joka sinua rakastaa,
ja tämän kaiken antaa.

Sitä minä sinulle toivon.

Ja sitäkin:

Että sinulla on joku,
joka saa sinut laittamaan
kätesi ristiin ja kiittämään.

Hileitä/Jaana Lampinen
Kuva/Sonja Lampinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti